Thursday, February 4, 2010

MINYAK IKAN BANTU MASALAH KERADANGAN


Minyak ikan memberi manfaat yang besar kepada kesihatan terutamanya bagi penghidap artritis yang biasanya turut mengalami keradangan.

Suplemen minyak ikan merupakan kaedah yang lebih menyenangkan untuk mendapat jumlah asid lemak poli-taktepu omega-3 iaitu asid eikosapentanoik (EPA) dan asid dokosaheksanoik (DHA) yang memainkan peranan penting dalam pengawalan masalah berkaitan keradangan seperti osteoartritis.

Pengambilan minyak ikan sebagai suplemen harian membantu merendahkan kolesterol berbahaya (kolesterol LDL) serta meningkatkan kolesterol baik (kolesterol HDL). Selain itu ia turut membantu memperbaiki aliran darah.

Minyak ikan yang berkualiti tinggi dan mengandungi asid eikosapentanoik (EPA) dan asid dokosaheksanoik (DHA) yang diperoleh daripada daging ikan-ikan kecil boleh dijadikan pilihan.

Minyak ikan juga melalui proses penyulingan untuk menyingkirkan benda asing dan mengurangkan pencemaran.

Aspek lain yang perlu dipertimbangkan adalah bentuk tertentu trigliserida omega-3 yang dipercayai oleh ramai saintis kerana lebih mudah diserap dan digunakan oleh tubuh. TERBARU kuasa pemulihan dari lautan iaitu Krill Omega Plus, dapat memenuhi ciri-ciri ini. Amalkan 1 biji pagi setiap hari.



klik untuk info produk:

Borang Pesanan (klik)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...